Söndag

Publicerat: 2009-03-29 Kl: 20:37:09 | I kategori: Allmänt


Idag efter en mycket bra natt så klev vi upp allesammans och käkade frukost:)
Efter det när milo hade somnat passade jag på att smita ner till gymmet. DUKTIG RUBY! Har du tur kanske du ser lite normal ut i sommar;)

Efter träningen myspys med familjen hela dagen och till middag åt vi en grekisk sallad.

Nu sitter Milo brevid mig nybadad och nöjd och babblar om något:)

Här kommer lite bilder från veckan:)

kram
 
Linus och Milo




Farfar Helmut och Milo






Lukas och Milo :)






Kommentarer
Postat av: Madde

Ååh its good to have you back in the bloggvärld, har känts lite tomt utan ditt bloggande faktiiskt :)!



Jaså, okej? Ja jag hoppas det sätter igång snart igen, kändes så snopet att få veta jätte mycket på superkort tid och sen så bara lägger allt av. Jag blev blåst på en förlossning liksom :P!!

Fast sammtidigt hoppas jag att det inte hinner komma nu, för då kan vi ju inte flytta på onsdag som planerat :P Men aja, båda sakerna som ska hända är ju underbara, så aah skit samma :D



Kraam

2009-03-29 @ 21:12:41
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Jamen det blir liksom inte samma sak utan dig och dina uppdateringar hallåååå :) !



Ja jag känner typ på mig det haha. Antingen mitt på onsdag eller natten till Onsdag då kommer han säkert tycka att det sitter fin fint i att komma ut :P Igår när vi var och storhandlade fortsatte det dock att komma massa äckelslem, så vi får väll se. Det här kännt typ helt overkligt ju! Hur kände du när allt väl satte igång för dig?



Hahhaa jag gör dina gung grejor varje dag :P Men mina knän har typ börjat dö eftersom jag blivit så jävla tung på sista tiden haha. Men jag fortsätter göra dom fiifan, för ut ska han :D



Oj nemeen, killen då :) Klart han vill ha sin mamma ju :) Har ni kört med flaska länge lr ?





2009-03-29 @ 22:00:01
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: lisette

spana gärna in min outlet där jag säljer massa mellan himmel och jord..

http://lisettee.blogg.se/outlet



:D

2009-03-30 @ 00:11:19
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag vet inte. Det beror ju på :P Om vi får flytta som planerat och det inte kommit nån Melker efter första dagarna där så lär jag ju uppdatera rätt snabbt. Men om han kommer i samma veva då har jag faktiskt ingen aning :O



Jaha men gud, 20 min och du sa 3, dom märkte inget då medans du pratade att det inte kom nått eller vadå? Jag är typ skit rädd, för min låssaspappa ska ju skjutsa in oss, och det tar 20 min bilresa hit för att först hämta oss, sen 40 min till ks ! Jag kommer lätt ljuga för förlossningen jag med, annars kommer jag typ dö av rädsla..



haha aaw, riktig tuttkille då med andra ord ;D Jo jag har tänkt amma bara allt funkar som det ska, känns ju skit komplicerat när man läser om hur man ska göra osv, men man får väll hoppas på det bästa :P



Jag har hört att det kan vara svårt att hajja läget ett bra tag efter förlossningen, och det kan jag nog tänka mig att det är. Jag undrar hur allt kommer kännas liksom, guud jag är helt tankspridd nu! Klockan är liksom.. 1 ? Och jag kan verkligen inte sova, tänker för för mkt :P



Kraam

2009-03-30 @ 00:50:30
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0