Onsdag :)

Publicerat: 2009-03-25 Kl: 09:28:00 | I kategori: Allmänt


Idag ska Milo och Jag fika med Madde och lilla Linus :)  Det ska bli trevlans!
Efter det ska vi hem till Milos farfar på middag och sussa kvar där.

Igår kväll badade Milo och Andreas tillsammans för första gången. Lika nöjd denna gång också:)

Jag måste även tillägga att han sov middag i 3 timmar nästan i sin EGNA säng :P hehe.

Nu sover han i min säng därimot:p

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva... JO nu ska ja snart se ett avsnitt av desperate housewives av sesong 5 avsnitt 18 :D:D:D:D:D SPÄNNANDE!

Trevlig dag!
Kram









Kommentarer
Postat av: Moster Madde

OJ, vilka gulliga bilder. Milo är en mästare på att sova gott! Vad många gosedjur han har!

2009-03-25 @ 09:38:50
Postat av: Madde

Aaaaw pluppii, alltid lika söt :D!



Va har du inte sätt den? Men vet du vilken det är då iaf:P? Det handlar typ om en psykopat som rymmer när polisen väl tagit honom, kommer dock inte ihåg av vilket syfte, men i samma veva så hittar en man en stor summa pengar i öknen där massa knarklangare typ dödat varandra. Och ja haha, sen blir han typ jagad av den där psykopat snubben. Det är typ vad den handlar om :P Suger på att förklara haha :)



Uuursch jag hatar sånna drömmar! Jag har drömt liknande, att Seth har sex med massa av mina kompisar och så blir han alltid skit dryg som person också i drömmarna, vilket han verkligen inte är i verkligheten :P Hua hua, dröm inte sånt mer nu :) !



Oooh stabbig kille :D Men det är ju bra också hihi, hes so cutee :)



Owh jasså hihi, man tackar man tackar :) Har dock kännts som att min blogg blivit tråkigare på sista tiden eftersom jag gnällt så mycket, och typ knappt har nått att skriva om :P Men taack, det gör mig glad att du tycker så :)



Hoppas ni får en mysig dag i solen idag :)



Kraaam

2009-03-25 @ 09:42:18
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Heidi

sötis :)

2009-03-26 @ 14:54:21
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma

Åå vad sött! Hoppas Lukas kan sova så i sin säng sedan när jag väl plockar upp den, kasnke borde ta ork till det i helgen hehe (A) Känns inte så lovande dock =P



Haha ja har lär ju även han passerat 5kg strecket nu ska ju till BVC på onsdag för två-månaders kontroll. Gisses vad tiden springer iväg!



Ja jag kikar runt lite nu medens lukas sover så kan vi ju tala imorgon fall vi hittat något bra =D Duktig utav dig att pallra dig till gymmet redan nu måste jag säga ahha! Ses imorgon

2009-03-26 @ 21:41:51
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Madde

Nu börjar det bannemej hända grejor här serru :)

2009-03-26 @ 21:48:36
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha vad söt du är :D! Jaa jag vill att det ska komma igång på riktigt nu, har haft massa värkar eller förvärkar, eller nått skit som gör ont inatt iaf ;P Så det skulle kännas skit om det bara försvann nu! Håll en tumme att han är ¨på G :D

2009-03-28 @ 11:44:25
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Just nu känns det typ ingenting. Det har totalstannat typ, bara små små "hugg" i magen ibland men inget som håller i sig direkt. Vi ska iväg och storhandla snart iaf, få se om nått kanske händer då hoppas Haha du jag har ingen aning, jag kna ju inte direkt köra upp fingrarna själv och mäta :P Men i torsdagskväll var jag öppen 2 cm iaf :P Aww sötnos då :D

2009-03-28 @ 12:29:21
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0