Ny vecka:)

Publicerat: 2009-03-30 Kl: 12:32:29 | I kategori: Allmänt


Inatt har Milos mage krånglat.  Han har sussat hela natten men grymtat och tryckt i sömnen stackarn utan resultat. Vi drog oss i sängen och sov till och från ända till 11 iaf så lite sömn har Jag trots allt fått och för en stund sedan så släppte proppen med en STOR lättnad:)
Milo blev supernöjd!

Idag ska vi ut på en lång prommenad och Sigge är här på besök:)
För er som inte vet så har Sigge flyttat hem till min mamma. Så nu är vi mer hundvakt till Sigge. Så skönt att slippa lämna bort honom till någon okänd.

Nu ska Jag och Milo diskutera Mamma och bebislivet.

Adjö :)

Efter proppen hade släppt :)




 Sigge-vovo som valp och Jag :)


Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Oj, vad nöjd han ser ut!

2009-03-30 @ 12:57:19
Postat av: Madde

Jaa, det är ju det som är så jobbigt :P Så jag är ju inte bara lite nervös haha.



Jadu, det låter som en riktig plåga det där med amningen ibörjan. Jag hoppas det kommer igång fort i alla fall :P Aj aj hua jag vill inte ens tänka hur det känns att ha såriga vårtor osv osv.. huuuuu AJ! Men vad skönt att det släppt för dig iaf, hoppas allt funkar för mig sen också :)



Imorrn ska jag ju till min Bm igen, jag som hade hoppats på att jag inte skulle behöva den tiden :P ..Kanske kan få henne att skicka in mig till förlossningen igen så dom kan hålla kvar mig där sen haha, jag får typ "springa" maraton till mvc så mitt blodtryck är skyhögt muahah ;P



Vad skönt att det ordnat sig bra med er voffsing föresten ;D

2009-03-30 @ 14:05:34
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Lie

hihi han e ju så söt lille Milo

2009-03-30 @ 22:00:30
URL: http://Liesahlin.blogspot.com
Postat av: Madde

Har skrivit om det i ett inlägg nyss :) Mitt sista inlägg tills vi är klara i nya lägenheten :| Känns rätt sorgligt, men men, jag hoppas jag återkommer med en bebis sen istället för en tung mage och massa krämpor :)



Ta hand om dig och din underbart söta lilla pajk nu, så får vi väll höras :)



Bamsekraaaaaam ;D

2009-03-31 @ 18:56:04
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0