Lördag!

Publicerat: 2009-03-21 Kl: 12:41:52 | I kategori: Allmänt


Nu sitter vi och väntar på att en mäklare ska komma hit och titta på våran gudomligt snygga lägenhet :P
Milo sussar middag eller ngn sån variant i sängen.
Igår var vi somsagt hos min mors karl och hans söta son Jakob var där också som är 7 år tror jag!
Det bjöds på rödspätta . Mums filibabba!
Milo vart väldigt kvällstrött-grinig efter halva Lets dance så då traskade vi hem och ojjojj vad övertrött Milo var, men efter ngn timme så slocknade han och sov sedan till halv 9 imorse:)
- Tack älskade son :) Det var superskönt.

Min glada pojke:)




Jakob och Milo :)




Morgongymnastik




Trött efter gympapasset ;)



Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Hehe ja huua det går ju så fort.

Hur stor är din kille nu?

Postat av: Karro&Oliver

Okej :) Dom växer ju så fort.

Oliver vägde nu 5705gram och var 59.5 cm .

Stor pojken våran :)

Postat av: Karro&Oliver

Jag ammade helt till 1 mån sedan försvann mycket av min mjölk pga.influensa så då gav jag ersättning till kvällsmålet men annars så ammade jag helt. Och nu för ca.2 veckor sedan så har det blivit jätte lite mjölk hos mig så nu ammar jag bara på nätterna, så han får mest ersättning nu. Hur går det för din del då?

Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma

åå vad jag är avundsjuk jag vill också sova en hel natt haha!

2009-03-23 @ 00:41:24
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Moster Madde

Vad fin han är i "mina" kläder!

2009-03-23 @ 08:56:54
Postat av: Madde

Aww plutten då, vilka söta nya bilder :D

Dina bilder ger mig hopp i alla fall om att det kommer nått bra ur det hela :) :P



Det är ingen fara alltså om du skriver nått ang förlossningen eller hur det går, det som är mest jobbigt (hoppas ingen som jag känner läser denna kommentar nu bara haha) är när alla i släkten ringer hejvilt och ska veta, eller alla sms som trillar in till mobilen, får väll minst 5 varje dag om hur allt går liksom. Som sagt, det är helt okej såhär eftersom jag endå skriver om det själv mycket i bloggen :P Börjar väll dock kanske blir lite tjatigt eftersom det är det enda jag skriver om nu för tiden men det är väll å andra sidan kanske inte så konstigt :P



Har ni haft en bra helg då : )? Kraam

2009-03-23 @ 11:53:43
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Annie - ung blivande mamma

Tiden går fort när man har roligt ;)



Kika gärna in i min blogg.

Lycka till med allt, jag lär återkomma dagligen.



Kram Annie

2009-03-23 @ 18:35:40
URL: http://annieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0