Försäkringar

Publicerat: 2009-03-11 Kl: 18:28:41 | I kategori: Allmänt


Idag kom det hem en försäkringstant till oss från trygg hansa och babblade på som satan och ville trycka på oss försäkringar för oss och Milo.
Det visade sig att Andreas redan hade en som gällde honom redan.
Sedan har Ragnhild och hennes Ruth varit här:)

Min fråga är:
Tycker ni att man ska ha en barnförsäkring och varför/varför inte i så fall:)?

Nu blir det att mixtra ihop ngt att äta och sen försöka aktivera Milo som inte ville sova inatt men som nu istället är övertrött och inte vill sova mkt idag:P Hoppas han sover inatt :)
Han låg och pratade i princip hela natten :p

kram


Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

ja visst vore det roligt=)

Postat av: Karro&Oliver

Ja du är inte ensam om att vara fattig :P sitter och säljer bort barnkläder för 1:- till och med haha. Ja innan sommaren någon gång :) För jag jobbar hela sommaren sedan.

Postat av: Jacqueline

Absolut det ska jag göra! :)

Oh ni är så söta ihop!

2009-03-11 @ 21:56:10
URL: http://jacqueline.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!

vet inte hur jag kom in på din blogg helt plötsligt men kom på att jag såg dig utanför nacka mvc i november förra året och tänkte redan då att jag kände igen dig ifrån någonstans.. och sen slog det mig att jag kände igen dig från nyholmska. Hihi

Tänkte bara lämna en kommentar och säga att din son är väldigt söt och att ni är så fina tillsammans! :)

2009-03-11 @ 22:31:55
Postat av: Moster Madde

Vilken mysig bild! Milo ser ut att ha det riktigt skönt!

2009-03-12 @ 08:36:13
Postat av: Moster Madde

Vilken gullig bild! Milo ser ut att ha det riktigt skönt!

2009-03-12 @ 08:37:19
Postat av: Karro&Oliver

Ja visst vore det :)

Haha ja jag gör ju det.

Kostar mer för mig att sälja prylarna.

Faktura tradera, bensin till posten och embalage. :P

Postat av: Madde

Jaa snaart hoppas jag :)

Jotack, det är rätt så bra faktiskt, för en gångs skull :P Hur är det med dig? :) Kram

2009-03-12 @ 10:05:16
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha ja det är typ det värsta. Innan den här jävla snön kom tillbaka hade det ju precis börjat bli lite småtorrt på vägarna liksom och nu ska man gå igenom den skiten en gång till, men när det här väl smälter då får det fanimej inte komma nå mer snö :P!!



Aww, lilla tröttisen då :) Förstår att det inte känns speciellt kul :P Själv önskar jag bara att jag hade nått att pyssla med idag, har verkligen inget att göra:P Det är också rätt trist hihi.



Kraam

2009-03-12 @ 10:24:15
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, eller hur :P ! Skulle behöva städa hemma men min rygg dör av allt böjja sig ner, plocka upp från golvet, stoppa in i tvättmaskinen så det blir liksom lite Seths grejja det dära haha.



HAhaa men liten :D Envis, ska va vaken ska va vaken :P sötgubbe :)



Jodå, haha det mår väll bra tror jag :P Slutrar knapra piller på fredag igen, men har fått en ond känsla av att det kommer komma tillbaka då endå. Fattar seriöst inte varför det gör det hela tiden, jag är ju inte alls ofräsch på någe vis, och jag dricker helt sjukt mkt vatten, citron vatten och tranbärs jucie dagarna till enda så jag blir tvungen att pinka onaturligt mkt om nätterna, ibland 2 grr i timmen till och med liksom haha. Så ja, han får gärna komma ut snart så jag kan få någon dundermedicin som tar bort hela skiten.. eller iof, det kanske man inte får käka då heller om man ammar.. Aja haha vi får väll se hur det blir :P

2009-03-12 @ 10:40:12
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0