Imorgon bär det av

Publicerat: 2009-07-02 Kl: 15:45:34 | I kategori: Allmänt


... till halmstad och det kommer bli milos första flygtur:)
Vi blir där några veckor men kommer blogga lite från mobilen om jag får ork:)
Känner inte för att blogga så mycket längre. Dagarna är så enformiga ändå så jag känner mig inte så himla intressant haha. Fast jag gillar att dagarna är som det är, eller jag ÄLSKAR det:)

Idag fick Milo smaka mjölkfri risgröt med äpple och persikamos från märket HIPP. Det var den största favoriten hittils. Han bara ÄLSKADE det:)

kram








Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Herregud! Hur fick du ren honom efter den måltiden?

Du får absolut inte sluta blogga! Det är det roligast jag har - att läsa din blogg!



Ha det så bra i Haverdal!

Kram gammelmoster Madde

2009-07-02 @ 16:32:28
Postat av: naddie.

nauw gottegris :D

2009-07-06 @ 09:28:43
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0