Tiiiisdag

Publicerat: 2009-01-27 Kl: 12:27:32 | I kategori: Allmänt


Inatt har jag inte sovit så mycket men när jag väl sov drömde Jag om att jag fick göra kejsarsnitt (sövd) och när jag vaknade hade jag två små bebisar.. En pojke och en flicka..
Jag mår illa och har värdens mensvärk känns det som och mina knän tar stryk av alla extrakilon på magen känner jag nu. De är tillochmed svullna.

Idag gör Jag ett nytt försök med att få ut bebisen. GÅ GÅ GÅ!
Igår flyttade Jag runt möbler men ICKE :p

På kvällen ska Jag äta middag med Andreas och hans far. MUMS MUMS MUMS!

Får se om Jag orkar uppdatera senare.

Hej,hopp gummiisnopp!

Kommentarer
Postat av: jennie (ungmamma18)

Ja det kan ju funka, men på mej funkade inget haha.

2009-01-27 @ 14:46:54
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: naddie.

du har kanske 2 där inne ;) 1 som gömmer sig bakom den andra!



:D

2009-01-27 @ 19:48:51
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0