Bra natt, bra morgon!

Publicerat: 2009-01-13 Kl: 11:27:44 | I kategori: Allmänt


- Inatt har jag bara varit uppe 1 gång. vaknade runt 8 imorse och åt frukost med Andreas innan han bar iväg till skolan! Kändes väldigt bra och Jag känner mig väldigt utvilad.

- Idag ska Jag hälsa på en kompis och hennes dotter:) Vi ska äta lite lunch och umgås.
Känns skönt att orka vara lite social för en gång skull.

Måste tillägga en sak som e lite lustig.
Jag gick in på en tjejs blogg idag där det stod att hon skulle ha prov i pedagogiskt ledarskap imorgon. Det är en kurs som Jag ska validera hade jag tänkt och när jag öppnar min mail för att skriva till min lärare angående den kursen så har min lärare skrivit och frågat om jag vill validera den kursen den 23e.
Lite märkligt tycker jag haha.



Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

vadå, naturkunskap o arbetssätt o lärande? :P de är ju två helt skilda saker :P naturkunskap är ju kemi fysik o biologi.

2009-01-13 @ 12:56:27
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine Blixt

Skönt att höra att du mår bra!

(jag sov också bra i natt)...



Kram

2009-01-13 @ 13:25:30
Postat av: Karoline

Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0