Bm

Publicerat: 2009-01-22 Kl: 11:16:34 | I kategori: Magen med Milo


Idag var det dags för barnmorskan igen:)
Jag tycker verkligen om henne.. Hon är så grymt posetiv.

Bebis mådde prima men sa ifrån på skarpen när hon började böka med magen för mycket:P

Sf- måttet låg nu på 38,5 cm. Herrehud, vart ska detta sluta tro?

Hon sa också att jag itne sulle oroa mig för min viktuppgång för hon tycker att Jag är väldigt svullen så hon tror att Jag kommer kissa ut alla kg sedan så det var ju skönt att höra. Hoppas att det stämmer, peppar peppar!

Idag ska Jag träffa min mor. Vi ska förhoppningsvis åka och köpa skötbord till bebbon och sedan ska hon hjälpa mig att plugga.
Jag är helt lost i huvudet :/

Ha en grym dag allesammans för det ska Jag ha.


Kommentarer
Postat av: Madeleine Blixt

Vad söt bebisen ser ut!

Madde

2009-01-22 @ 14:21:45
Postat av: naddie.

jag är också medlem hos pampers :)



vi beställde sötnos settet i st 2 så det får vänta lite :P först blir det älskling!



ojojoj :O min bm sa att efter vecka 38 så skulle sf--måttet troligtvis gå neråt igen för magen sjunker :S



jag ska dit på tisdag så har inte haft något besök denna veckan :P



kram

2009-01-22 @ 14:55:11
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: jennie (ungmamma18)

Det funkade för mej en gång för ett tag sen, men inte nu :/ så jädra knepigt!

2009-01-22 @ 16:03:00
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: jennie (ungmamma18)

Va skönt :) gick det bra då?

2009-01-22 @ 20:17:08
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0