Bm igen ;)

Publicerat: 2009-01-29 Kl: 09:53:08 | I kategori: Magen med Milo


Idag gick Jag upp med tuppen för jag skulle vara hos barnmorskan 08:15.
Det var så mysigt att gå ut tyckte Jag när det snöade :D

Barnmorskans kommentarer:

Blodtryck:
FINEMANG! Kan inte bli bättre!

Järn: FINEMANG!  Kan inte bli bättre!

Urinprov: FINEMANG! Kan inte bli bättre!

SF-mått: 38,5. FINEMANG! Kan inte bli bättre!

Hjärtljud: 143 slag/min. FINEMANG! Bebis lever som en gud där inne!



Vi gjorde även ett ultraljud för att kolla så bebis låg som den skulle till 100! (för att vara säker) och det var precis som det skulle och hon gjorde en ungefärlig viktuppskattning om hon fick gissa: 3800 gram ungefär...
Så man får väl se om det stämmer :)

Hon kommenterade min svullnad igen och sa att hon nästan fick ont av att titta på stackars mig för att det såg så plågsamt ut.
SÅ nog med att det inte ser plågsamt ut så ÄR det väldigt plågsamt. Såfort Jag lägger mig ner så domnar kroppen bort känns det som och mina skor som är 2 storlekar förstora (igentligen) är numer 1 storlek förliten...


Nästa tid hos barnmorskan är den 5e så vi får se om den har kommit ut än då eller ej;)

Kommentarer
Postat av: naddie

38,5? :O



guuuuud, min bm sa ju att runt 36 så brukar det gå neråt? SKA DU HA TVILLINGAR? :O



har utmanat dig i min blogg ;)

2009-01-29 @ 11:29:33
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie

mitt sfmått ligger på 35 fortfarande :)



så magen är lagom stor kan man säga!



oh, ja du måste visa bild på plaggen :D foooooort!





kram

2009-01-29 @ 14:56:35
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0