Milo 2 veckor:)

Publicerat: 2009-02-25 Kl: 20:00:15 | I kategori: Milo växer


Jag har varit lite dålig på att uppdatera men så är det väl när man har familj:)

I Måndags hade vi hembesök av Bvc. Milo vägde 4 kg och alla reflexer var på sin plats:P

Igår åkte vi till Sös för hörselkontroll och det var inge fel på hjärtats öron minsann,
Efter det bestämde vi oss för att åka till Milos farfar eftersom vi ändå var i stan och där åt vi lunch, middag och det sluta med att vi sov över.
Milo skötte sig galant! Sen stannade vi kvar där nästan hela dagen.

Nu är vi äntligen hemma. Skönt att få komma till ro:)

Andreas gjorde världens godaste soppa till middag.

Nu Milo gödas:)

kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Madde

Owh vad mysigt :) Hade ni kul där då ?

Önskar att jag också hade nått kul att berätta om men tyvär händer ju inte så mycket här på hemma fronten hihi :P FÖRESTEN! Måste tipsa dig om en kul film, om du nu inte redan har sätt den :) "Step Brothers" släpptes på dvd igår, se den :D ! Den var helt sjuk hihi. Kraam

2009-02-26 @ 13:09:09
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Jotack jag känner igen det där. Våra storhandlingar brukar också landa på runt 2000 spänn, och vi är ju liksom två så man undrar ju hur mycket vi äter egentligen haha. Jag hatar och onödiga tillsatser etc, så vi har typ aldrig halvfabrikat hemma, inte ens så lite som taco krydda som man köper på påse, efter att jag läst vad den innehöll. Lagar alltid all mat själv, okej jag gör inte egna makaroner och sådär då haha men aa du fattar :P Och grönsaker, satan var dyrt det är när någonting inte är i säsong, typ som gurkan nu.. kilopriset ligger likosom på 40 spänn här, för gurka liksom! Längtar till sommaren när frukt och grönsaker går ner lite i pris. ÅÅååh appråpå frukt.. Gud vad jag läntar till sommaren så man får smaska massa jordgubbar! Hihi det här blev långt, det kanske märks att jag älskar och är ganska insatt i mat :P?



Åh åh åh :) Den handlar om en kvinna & man, typ lite äldre, som träffas och gifter sig, och båda har varsin son som fortfarnade bor hemma trots att dom är 39 vs 40 år. Sen ska dom här familjerna då flytta ihop och det blir ett helvete med sönerna, som ska dela rum, haha dom beter sig seriöst som 5 åringar skulle gjort. Den är rätt kul om man har lite barnslig humor :D

2009-02-26 @ 14:52:39
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förstår det :D Jag kommer från Borås om du vet var det ligger :) Själv då?

2009-02-26 @ 21:05:01
URL: http://minsondavid.blogg.se/
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

haha ja ska bli skönt sen när de börjar äta var tredje timma =P Nu äter killen typ en gång i timmen å sen vill han snutta i flera timmar också så känns ju nästan som att man bara gödar honom haha =P

2009-02-26 @ 22:18:02
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hihi.. ja men sådär blir det när man fått barn :) Man har liksom fullt upp hela dagarna iaf, så njut :) kram.

2009-02-27 @ 08:23:05
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha oj, nej den har jag inte läst, vågar man ens det när man redan är nojjig med mat:) ?



Jaa se den och säg sen vad du tycker ;D



Jaa ååh, jag vill att det ska vara sommar! Vi gör väll inte så farligt mycket, förra sommaren jobbade jag som fasiken bara för att jag var osmart och la min semester preecis i början av juni. Så då fick jag slita och lära upp våra sommarvikarier som kom när alla andra gick på semster och jag typ var enda ordinarie kvar hihi. Jag jobbar i Hemtjänsten när jag jobbar föresten :) Vad jobbar du med ? Oj nu började jag babbla om jobb när jag skulle babbla sommar :P Men aa när vi är lediga så har min familj landställe ute i Grisslehamn om du vet vart det ligger? Dit brukar vi åka, skiit mysigt :) I sommar ska vi nog mest njuta av vår lilla skruttbebis, vår nya lägenhet, promenader och kanske landet när Seth har semester :)

Vad gör ni på sommrarna / i sommar ?

Kraam :)

2009-02-27 @ 08:44:27
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

ja alltså det får jag ju men egentligen ska jag ha 7000 i månaden men de tycker inte hon för jag jobbade inte under juli månad =P men mamma ska ringa dit å tjaffsa lite idag för jag slängde bara på luren blev så arg (A)



haha ja får hoppas att de börjar snart igen så att man slipper ha en snuttande bebis vid bröstet heela tiden! Pratade med min BM hon sa att de åt i ungefär 10 minuter sen restrerande tid är bara att snutta haha å lill killen kan ju ligga i nån timma då å då lixom =P

2009-02-27 @ 12:37:09
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: madde

oj hade helt missat din kommentar :P

Ja det var ju tur, själv jobbade jag som ambulerande konsult så jag hade ett uppdrag på 75% precis innan så jag fick knappt nåt alls då! Men min föräldrapenning baserade de enbart på den lönen jag hade nu? inte under det gångna året.



Min syster från norrköping kom och hälsa på mig i dag, hon berättade att hon hade varit inne på din blogg och din kompis desire som kom hem från australien gick i samma skola som min syrra så de känner tydligen varandra, världen är allt bra liten :)



Hur mår ni då? :)

2009-02-27 @ 14:59:04
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: naddie

TACK för gratulationerna och komentarerna i samband med våran prinsessans födelse :)



visst känns det som bebbarna varit hos oss ALLTID nu? lillan är 11 dagar och jag kan inte tänka mig ett liv utan henne nu. hoppas allt går bra därhemma :D



KRAM naddie och lillsessan Ariella

2009-02-27 @ 16:33:22
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0