Vad nu då?

Publicerat: 2009-12-29 Kl: 22:36:11 | I kategori: Allmänt


Min stackars godepelle har fått exem och utslag på hela kroppen... Jag vet till 100% att han inte har fått i sig någon mjölk idag... Så det beror det inte på... Hoppas det inte är någon ny allergi på gång`??? Stackars pojko! Får ringa allergimottagningen i morgon och boka en tid där.

Idag har vi lekt med Emelie och Lukas i Sickla och sen kom Gudmor Fisk (Liza) hennes Lasse och min Andreas! Milo har varit hur glad somhelst idag! Helvild på kvällen. Tokpelle!

Nu blir det läggdags! Trött som bara den. Imorgon kommer Greta och Ludde hit och leker. Ska bli skojsigt! Och på torsdag kommer Ragnhild och Ruth hit. Det blir skoj det också. Milo har saknat sina kompisar;)

sov gott. kram


Milo målade med fingerfärg för ett par dagar sedan :)




Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma till Wilgot ♥

sv: När jag gav honom ersättning så fick han röda flammor runt munnen när han precis ätit klart (alltså 10-15min från start) och sen även när ersättningen hade runnit ner. När det gått ytterligare 15 min så hade dom spridits runt hela kroppen och de började svullna upp lite och sedan avtog det och försvann helt. Så var det vid varje matning av ersättning.



Usch va jobbigt :( Såg att Wilgot blev lite rosig om kinderna idag efter vi vart ute så det skulle inte förvåna mig att han är överkänslig mot kyla oxå :P



Jaaaa det var jag haha, scaaarry.. Jag såg inte dig, inte vad jag vet iaf :D Vart såg du mig?

2009-12-29 @ 23:31:07
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

haha åt han någon färg?



Grönsakssoppan då? Kanske innehöll mjölk?

2009-12-30 @ 00:57:54
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma till Wilgot ♥

sv: haha ja verkligen haha ;D ahaaa, gina. Där gick jag och strosa medan pojkvännen min var inne på spelbutiken haha :)

2009-12-30 @ 08:53:05
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma till Wilgot ♥

sv: Nej då ingen fara :D haha, a nästa gång! Haha appropå sickla, vet du vad jag råkade göra? Ta en annans vagn haha, trodde verkligen att det var min vagn.. "oooj förlååt, trodde att det var min vagn, men den står visst där borta haha" sa jag och gick..

2009-12-30 @ 12:40:05
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise

sv: Haha ja ja vet, sjukt pinsamt var det haha :D



Min pappa har alltid bott i orminge. Men bodde hos mamma när jag var liten, varannan helg hos pappa. 7 första åren bodde vi på ingarö, sen flyttade vi till oxelösund och bodde där i 10 år och sen när jag var 17 så flyttade vi tillbaka och sen dess har jag bott hos pappa, tills i våras då jag flyttade hemifrån ;P Så neej, inte hela tiden men nästan :)



ajabaja Milo! Dax för säkerhetschosan kanske?

2009-12-30 @ 16:53:08
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Kan du inte lägga ut lite fler filmer?

2010-01-17 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0