superdåligt!

Publicerat: 2009-12-14 Kl: 12:20:42 | I kategori: Allmänt


Här var det sämst med bloggande men här har det varit och är sjukstuga för hela slanten och en tripp till tyskland (Essen) i helgen.
Milo vart förkyld i tisdag och det har hållt i sig kraftigt tills fredagen tror jag. då har ja känningar i halsen men tar risken att åka till tyskland ändå vilket jag ångrar. Milo mår bra och är sig själv igen men jag får 40 graders feber och ont i hela bihålorna. så det vart mest sängläge för mig och var med en liten stund på middagen på Lördagen.
Igår morse mår jag lite bättre men påväg till flyget så börjar jag få riktiga kramper i magen och hög feber igen. På planet börjar jag spy som en gris och det fortsätter hela vägen hem och sen spytt ytterligare 2 ggr inatt. Känner mig lagom utpumpad och andrea har också åkt på magsjukan och även de vi hälsade på i tyskland! Tummen upp hahaha plus att Andreas pappa ringer och berättar att han drabbats av förkylningen hahaha..Kan det bli en mer lyckad minisemester?
Idag mår jag lite bättre. Lite feber lite ont i magen och ont i halsen. jiha.

Nu ska jag jaga busig milo som jagar efter katten emil som flyttat in hos oss. Snart kommer han få ett reält klös i ansiktet eller något.

kramkramkram


Kommentarer
Postat av: Karoline&Oliver

Tack roligt att höra något positivt :-)



Men din stackare.

Inte alls roligt med sjukdomar.

Tur att du börjar mot bättringsvägen iaf.



Krya på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0