Snor, hosta och dop.

Publicerat: 2009-08-14 Kl: 18:14:50 | I kategori: Allmänt




Jag kan ju börja med att säga att jag inte har haft så mycket tid att blogga pga att Milos har varit supermammig och velat bli buren överallt typ.

Imorgon är det dags för det efterlängtade dopet:)
Det kommer äga rum i min mammas trädgård.
Milo har aldrig varit sjuk (förutom feber av sprutan) och SJÄLVKLART har ungen blivit hostig och snorig plus tandvärk så det blir väl att proppa i honom alvedon i morgon på dopet, stackarn.
Men men.. Han är ju inte supersjuk iallafall.. Värra om det blir värre... Vi får hålla tummarna för det bästa.

Idag har vi fixat klänningen Jag ska ha, gått en lång prommenix och städat lite här hemma:)

Vad har ni gjort?

Nu ska jag göra lite middag och det får bli färdig pasta bolognese:P haha.
Sen blir det gröt till Milo och sova för hela slanten.
Andreas är och fixar systemet till imorgon så alla gäster blir nöjda;)

Hur var erat dop? Berätta!:)

kramar

Kommentarer
Postat av: patricia

neeej vad söööt :D

2009-08-14 @ 18:56:53
URL: http://patriciakarlsson.blogg.se.
Postat av: Jennie - mamma till Oliver

Ja han har verkligen växt, det tycker tillochmed jag :p

Vi mår toppen efter en vecka med massa bajs och vakna nätter pga tänder, men nu äre bra igen :)



Hur e det med er?

2009-08-14 @ 19:15:49
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: jennie - mamma till Oliver

Ja de där tänderna är ju lite jobbiga. Stackars barn.

2009-08-14 @ 19:52:33
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0