borta bra men hemma bäst?

Publicerat: 2009-08-05 Kl: 12:15:59 | I kategori: Allmänt


Superskönt att ha kommit hem och börja med sina rutiner igen men GUD så trångt  vi bor...
Här har vi då varit bortskämda med hus i några veckor så kommer man hem till en minitvåa???

Milo har kommit in i en dålig vana.. Han vägrar sova om han inte får i princip ligga mig. Såfort han har somnat och man går ut från rummet börjar han skrika, han somnar om, skriker osv... Jag vill ju att han ska sova i sin säng nu när han rullar osv men det är OMÖJLIGT! Någon som har något tips om hur vi ska göra? Sen när man ska natta honom måste jag vyssa honom och Pappa fungerar INTE minsann längre. Bara Jag.. Kan ju säga att 8,6 kg är tungt.................................
Jag fattar ju att det har med att han vill ha närhet och sådär men somsagt... Blir lite jobbigt när man måste ha en hand på han när man sover tillomed fast han får ligga så nära oss.

Nog om gnäll:) på Andreas systers sommarställe var det inte bara 1 hus utan många.. De lever i ett paradis där på sommrarna :)

Här kommer bilder från småland:)

kram

Såhär bodde de: (klicka på bilderna så blir de större)



  

  



  


Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan.

vi köpte den begangnad för 600 kr men som ny kostar den runt 2000 kr.



men så värt det!



ariella älskar den :)



kram

2009-08-05 @ 13:12:33
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Åh taack :)!



Åh herre jesanes! Vad mysigt ni bott, blir riktigt avundsjuk hääär :P Sötunge juuu :)! Han har blivit sååå stor!



2009-08-07 @ 07:14:45
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Love ung blivande mamma

Hej!



Taack :) Va roligt jag blir så glad att få höra sånt :) Hoppas du finner läsandet i fortsättningen intressant och stannar kvar :)



Kram Love

2009-08-07 @ 08:32:18
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0