Mjölk

Publicerat: 2009-04-16 Kl: 12:30:28 | I kategori: Allmänt


Igårkväll gick vi och sov vid halv 9 och sov till halv 8. jätteskönt.
Milo mår mycket bättre idag och nu ska jag börja på en strikt diet med 0 mjölkprodukter som Jag gjorde för ett par veckor sedan fram till påsk. (var lite slarvig där) och det visade ju sina konsekvenser tydligen. Både magont och prickar kom tillbaka så HEJDÅ MJÖLK!
Jag ska ju igentligen inte heller få i mig mjölkprodukter då jag är allergisk men det har jag skitit blankt i tyvär men Nu blire att va rädd om oss båda så vi kan få en hälsosammt och bra liv tillsammans:)

Milo babblar på i babysittern och har haft babygymmet som favorit hela morgonen. Mellan 11 och 12 sov vi lite middag :)
När pappa Andreas har kommit hem så ska de ut på äventyr med vagnen medan Jag går och blir snygg på gymmet :P

Apropå vagnen så bytte Jag klädsel på den igår till blå:) Nu ser den sprillans ny ut och Jag är  supernöjd  :) Dessutom hittade Jag värsta grymma handtagen som även fanns på den svarta klädseln som man kan bära liggdelen med trots att det är en hårdlift. Perfekt :)








Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Världens gladaste unge!

2009-04-16 @ 15:00:16
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

Vad fin vagnen blev ;D hihi såg på kort att mamma hade en SUPER snygg vagn när vi var små så tänkte försöka hitta den på vinden annars får det bli en ny =D hihi



Aj då stackarn! Hoppas magontet blir bättre nu när du slutar helt med mjölk då! Ändå häftigt att dem listar ut de så här tidigt att han är laktos!



Lukas har gått å blivit sjuk nu har snörvlar och hostar en masas! Nu har han äntligen somnat å sovit iaf 10 min



Hehe är också totalpank men är Lukas och jag friska så absolut skulle vara trevlans =D



Kramar

2009-04-17 @ 10:47:49
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0