Dan före dopparedan:P

Publicerat: 2008-12-23 Kl: 17:40:20 | I kategori: Allmänt


Superkul dag!
Pengar in på kontot och iväg till Forum för att införskaffa sig de sista klapparna till Andreas föräldrar..
Trodde att det skulle va SJUKT mycket folk men det var inte SÅ farligt faktist.
När det var färdigt startade vi en jakt efter ngt fint att ha på sig.
Inte lätt när man e tjock. Tillslut hittade Jag en fin klänning man kan ha efter graviditeten också.

Sen åkte vi hem och Jag känner mig HELT slut och död i hela kroppen. Jag har ont överallt och kan varken stå eller sitta ordentligt, och ligga ska vi inte prata om. AJAJAJ...

Nu ska Andreas tillbaka till forum saäger han och då fick Jag ångest angående min klänning så han får lämna tillbaka den och byta till den Jag tänkte ta först. hehehe..

Om jag inte skriver imorgon så vill Jag bara säga GOD JUL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0