Beklagan....

Publicerat: 2008-12-11 Kl: 17:07:06 | I kategori: Allmänt


Till er som säger "att vara gravid är ingen sjukdom".

Det kan Jag hålla med om absolut men ni som inte provat på har kanske ingen anign om bieffekterna heller.

Att vara gravid är det mest underbara som finns, MEN vissa får sjukt jobbiga biverkningar som:
-Foglossning
-Högt blodtryck
-Illamående
-Depression
-Trött
-Kraftig viktupggång
-Ont i hela kroppen osv...

Har man de effekterna så mår man inte speciellt bra, så ha överseende med det.
Hade själv svårt att fatta hur en graviditet kunde vara så himla jobbig, men nu vet Jag varför så många klagar.

Har därimot hört att det är värt mödan och det tror Jag också för längtan är så SJUKT stor nu.

Låt tiden rinna iväg NU : )

sigge och baby

Kommentarer
Postat av: lie

hej ubyy kul att du oxå bloggar :) kramis

2008-12-11 @ 17:45:10
URL: http://liesahlin.blogspot.com/
Postat av: Carrolixeen

tack :) Jo det är helt otroligt hur stark man blir för sitt barns skull :) Utan henne hade jag nog gått under

2008-12-11 @ 19:50:38
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Klepto

Han får inte komma när du ska hem till mig den 3e :) då kommer jag bli rädd haha ;)

2008-12-11 @ 20:42:45
Postat av: Karoline

Tack roligt att höra =)



Läste ditt inlägg om graviditeten och jag håller fullkommligt med dig om det du skriver.

Det är underbart men vissa har det verkligen kämpigt.

Postat av: Alina

Fin blogg! :)

2008-12-11 @ 21:42:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Karoline

Har inte packat något ännu =P Är helt tom i huvudet och vet inte vad jag ska packa. Måste tvätta lillens kläder i helgen iaf sedan köpa in lite saker som jag kan behöva. Har du nå tips?=)

Postat av: Karoline

Det var en bra lista :) Får se vad man packar ner då. Svärmor ska tvätta alla bebiskläder och våra kläder på Söndag så då ska jag passa på att packa ner det nödvändiga efteråt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0