ÄNTLIGEN!

Publicerat: 2008-12-12 Kl: 13:54:56 | I kategori: Allmänt


Idag var Jag i skolan för sista gången i år:)
Det bästa av allt är att jag gjorde klart min sista kurs i Barn och fritidsprogrammet så nu har jag min första utbildning avklarad;)
Är så glad för att Jag fått vg i alla kurser nu också förutom en.
KÄNNS SÅ HIMLA BRA!!!

GO RUBY!

Förövrigt idag så har Jag varit hos doktorn och förlängt min sjukskrivning.

Annars har jag bara slappat och varit ute med Siggevovo och gosat med Andreas...


Ska nog bara vara hemma ikväll somvanligt och spela lite Tvspel (Mariokart) som har blivit mitt nya liv.

Trevlig Fredag!





Kommentarer
Postat av: Karoline

Hehe ibland är det bra att ha svärmor =P

Postat av: Frida

Grattis till de bra betygen :D

2008-12-12 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0