Fler och Fler...

Publicerat: 2012-01-27 Kl: 09:40:10 | I kategori: Lchf


...Börjar acceptera Lchf-dieten! Allt fler bloggar jag läser och människor jag träffar har börjat ge sig på denna fantastiska kost!

Jag själv äter den men är en riktig fuskare just nu då både det ena och andra slinker ner. Men jag håller vikten iallafall genom att till 90 % äta enbart Lchf, men neråt går det såklart inte.

Idag har jag rivstartat igen. Det bästa att sätta igång med en diet är på en fredag tycker jag, för klarar man alla helgens frestelser är det inga problem med nästkommande vecka :)

Igår började jag träna också.
Satan vilken träningsvärk jag har. Ska se om dallret vill bli fastare på min kropp så kanske jag slipper göra en allt för stor bukplastik i framtiden :)?

För er som vill ha tips och mer information om LCHF, kan klicka in er HÄR för att läsa om det mer.

Kram




Kommentarer
Postat av: naddie.

tack för tipset för det hade jag missat ;)



kan ju säga att hittils har jag bara ätit god mat! hur många mål äter du? brukar du äta något litet sent på kvällen?



det är lite det som varit min last.. är en sån skåpätare annars om kvällarna ;)

2012-01-28 @ 20:17:16
URL: http://naddiegoespublic.se
Postat av: naddie.

vi börja i torsdags så vi har inte kört så länge , känner av att jag måste dricka betydligt mer vatten nu än innan men annars äter jag frukost, lunch och middag.. ikväll syndade jag med en LCHF choklad mousse för att det var helg men annars är väl tanken att nöja sig med 3 mål! :) är lite rädd för att äta för mycket, och för mycket med vispgrädde osv. tycker vi äter nästan för gott nu :P

2012-01-28 @ 21:48:54
URL: http://naddiegoespublic.se
Postat av: naddie.

vad bra du tipsar! :) men får man fråga hur du gör dina såser??? :) kram!

2012-01-29 @ 17:50:08
URL: http://naddiegoespublic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0