Något stort!

Publicerat: 2012-06-21 Kl: 21:27:07 | I kategori: Bukplastik 2012


Halloj!
Här har det som vanligt varit en kass uppdatering. Vi har åkt på magsjuka här hemma och sen har jag haft fullt upp med skolan in till det sista men för en/två? veckor sedan fick jag sommarlov och termin startar i september.

Så vad ska jag göra då? SLAPPA, mysa med barnen, åka till Halmstad men en sak jag ska göra som jag velat göra sedan Milo föddes är: tattattadaaaaam: - En bukplastik! Min mage ska bli platt och fin och inte se ut som tant agda 80 år!
Så denna blogg ska faktiskt börja handla om mig lite mer just nu!
Jag kommer skriva om mina förberedelser inför operationen, lägga upp före och efter bilder mm.
För två veckor sedan startade jag på ny kula med en STRIKT Lchf-diet då jag vill bli av med 7 kg. Nu har jag bara hälften kvar men det är de som tar emot så klart, så Lchf och motion ska nog släppa av de sista kilorna inför operationen. Varför jag vill ner i vikt inför operationen är för att man ska ligga så nära sin målvikt som möjligt för att inte råka gå ner för mycket efteråt så att huden på så vis inte hänger med i den vändan heller. Logiskt va ;)?

Jag vet att vissa som läser detta kommer tycka att detta är sjukt onödigt och riskfullt. Men jag är säker på min sak och detta kommer hjälpa mig att psykiskt må bättre, få bättre självförtroende och vilja visa  mig i badkläder igen utan att må dåligt över det.
Den 6:e Augusti är det min tur att renoveras och jag kan inget annat än att LÄNGTA!



Kommentarer
Postat av: Ylva Granath

Jag tycker du gör sjukt rätt i att göra något för dig själv och att göra något som du kommer må bättre av. Jag önskar dig all lycka till och ser fram emot att läsa din blogg.

Vore kul om du la upp bilder på innan du gick ner i vikt och nu efter samt skriva lite om hur du lyckades. Sjukt imponerad!

2012-06-21 @ 22:08:55
Postat av: Anonym

Sv: tack Ylva :-)

2012-06-22 @ 09:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0