Intensiv helg

Publicerat: 2012-06-26 Kl: 17:11:02 | I kategori: Allmänt



Denna helg kommer gå undan.. Igår bestämde sig pappa Andreas att ta sig till Berlin Fredag-Måndag för att hälsa på sin syster! På Fredag kör jag honom till Arlanda och vinkar av honom och sen vidare för  lite jobb i 45 minuter och sen hem till barnen som givetvis har barnvakt!
Lördag eftermiddag kommer farmor och passar barnen och sover över så att jag kan gå på grönalund och barnsla mig med mina fina vänner. DET SKA BLI SKITKUL!
söndag ska jag jobba och farmor passar! Detta blir nog kanonbra! Kommer såklart sakna pappsen men klart att han ska få unna sig lite trevligheter också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0