Träning!

Publicerat: 2012-01-31 Kl: 22:12:04 | I kategori: Lchf


Nu har jag kommit igång med träningen! Varannan dag (minst) ska jag vara på gymmet. För varje pass jag har deltagit i har det kännts lite lättare så snart kommer jag nog inte känna mig helt död efter 5 minuter.
Idag körde jag spinning och härdade ut från början till slut. Svetten spruta men vad gör det?
Lchf kör jag på detta såklart så att jag både blir fast och smal.

Jag kan verkar fixerad över min kropp men sanningen är den:
ATT DET ÄR JAG, och har alltid varit!
Jag mår så sjukt dåligt av att inte kunna trivas i kläder. Jag är nöjd med mina ben med byxor på och det är typ allt. Magen är hemsk. Kalla mig gammelmormor när ni får se den för det kan man faaan tro! Men förhoppningsvis kan lite av dallret sättas på spänn, så kanske det inte blir ett så jättestort ingrepp på min önskade kommande bukplastik!?

Puuuh. Nu har jag talat ut!

Fan vad kul det är att träna... Iallafall efteråt :)

Kommentarer
Postat av: Madde

va duktig du är :) hejja Ruby!!

2012-02-01 @ 07:32:19
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

sv: Tror inte att Wilgot skulle klara av det där (läs jag ahhahaha). Nej men helt klart värt ett försök :D

2012-02-01 @ 19:11:21
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0