Nu har jag en ny mage

Publicerat: 2012-08-18 Kl: 12:20:40 | I kategori: Bukplastik 2012


GUD vad dålig jag är på att blogga!!!!!! Jag som gjort min efterlängtade bukplastik och allt!
Allt har gått bra men nu lever jag i ett stadium som kallas för "vill man vara fin får man lida pin". Alltså öm och en dålig lektant till sina barn!!
Lägger upp en förebild och en bild 8 dagar efter operationen :) Är väldigt svullen fortfarande men smal blev man!
Höfterna är nogot som kommer försvinna för där har nämligen fettsugit och nu är de svullna med vatten. Svullnaden kommer succesivt försvinna =)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej, så spännande med din bukplastik. Berätta mer!!! Hur var första dagarna efter, hur har du löst passning av dina andra barn osv. Vilken typ av bukplastik har du gjort. Jag är gravid med mitt andra barn och kommer att göra en bukplastik senare så såklart vill man ju veta allt! :)

2012-08-27 @ 15:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0