God morgon Måndag

Publicerat: 2011-09-12 Kl: 07:45:14 | I kategori: Allmänt


Klockan är 08.40 och jag har redan hunnit med en massa. Fördelen med att vakna tidigt (Lova).
Jag har vikt tvätt, langat frukost till oss 3 , klätt på oss 3, städat ett nergrisat kök och ska strax bege oss till förskolan för att sedan gå hem och invänta tant Fisk som ska passa Lovis medan jag beger mig till skolan.
Och resten av veckan??? MER PLUGG OCH SKOLA SÅKLART ;)
Sen ett litet inklämt besök på sös med Lova där njurar och hjärta ska kollas upp!

Nu är det das att pälsa på oss ytterkläderna och bege oss strax.
Adjö!



Kommentarer
Postat av: Madeleine Blixt

Du är duktig!

Jag fick en spontankram av Milo när jag satt på en bänk utanför er igår. Jättegulligt!



Kram Gammelmoster

2011-09-12 @ 12:16:21
Postat av: Elisabeth

Otroliga bilder, hur gör du?? Vad duktig du är!

Kram

2011-09-14 @ 13:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0