Julklappar?

Publicerat: 2011-12-20 Kl: 20:46:42 | I kategori: Allmänt


Ja ni mina kära vänner. Julklappar var det ja? EN liten klapp är inhandlad och det är till Milo. Resten då?? Jo men det kommer. Det är ju flera dagar kvar till julafton. I morgon händer det grejer!!! Allt går inte att berätta då en blir överasskad som iof kanske inte läser min blogg men man vet ju aldrig så ja kniper på den biten hihi! Sen på dagen bär det av med min fru Emelie, och Paula ska även med på julshopping i forum.
Efter det ska jag försöka klämma in en Flemmingsbergare för att hämta ut min hemtenta.. Vågar man det?? Det var jäkligt krånglig att få den bra kan jag lova så blir det ett G på den kan jag vara mer än lycklig. Men vår seminarieledare i den kursen var  stenhård så antagligen blir det en komplitering! Men inte ska jag deppa ihop för det för nu är det jul och jag har ta mig fasen varit grym denna termin som kirrat skolan så bra trots att man har haft en busig Lova runt benen samt att jag har tagit körkort! Jag är stolt över mig själv och nu klarar jag allt:D
Men åter till morgondagens sysslor-babbel. OM tiden blir för tajt i morgon kommer frugan Emelie vara så snäll mot mig att hon hämtar ut tentan åt mig eftersom hon bor (nästan) på vägen:P

Resten av veckan ska jag skriva 1 läsrapport och sen läsa ut den andra boken. veckan därpå ska jag göra ytterligare en läsrapport och sen göra någon mattediagnos tror jag det var!
Det blir kanoners!
Fira jul och nyår ska vi ju göra också!

Adjö då för denna gång <3

Lova ser skräckslagen ut i sin nya fina dress från Lindex <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0