bläääää

Publicerat: 2011-04-26 Kl: 17:13:53 | I kategori: Milo


Ibland ställer jag mig frågan :" Varför vill personalen på förskolan att man ska ha en massa extrakläder i lådorna då de aldrig används?"

Den frågan ställde jag mig idag igen, när jag hämtat Milo, då hela tröjan åter igen var nergrisad.....
Lite tråkigt tycker jag när han har så mycket extrakläder där... Mysigt att sova med den tröjan efter lunch lixom!



Efter Förskolan lekte vi en stund i parken och sen gick vi in då jag skulle börja med maten. Idag blir det pasta och köttfärssås! Självklart skippar jag pastan ;)
När jag stod och höll på med maten hör jag Milo från sitt rum: "MAMMA, KOM HIIIIT".
Ordern lyds och då har han dragit fram pulkan och börjat leka! Så gulliga du Milo <3 !


Kommentarer
Postat av: Madeleine Blixt

Vilken fantasi Milo har när han leker!

2011-04-27 @ 08:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0