uppdatering!

Publicerat: 2010-10-12 Kl: 16:57:30 | I kategori: Magen med Lova


Mvh gick så bra som det kan göra. Alla mina värden såg bra ut som jag tog fast järnet hade iof sjunkigt så nu blir det att knapra på lite extra av de äckliga järntabletterna. Låg på 106 idag.

Sf måttet låg på 29,5 idag så nu har magen planat ut lite och det känns rätt skönt så ine ungen lägger på sig typ 5 kg:P

Bilskolan gick både bra och dåligt idag.
Körningen gick verkligen hur bra somhelst men teorin som jag satt och pluggade i över 2 timmar gick sådär- Jag gjorde prov om bilens funktion och maxlast totalvikt blablablalbabla ... Seriöst! jag fattar inte skillnaden och fattar inte hur ja ska kolla i det där registreringsbeviset elelr vad det nu heter efter om bilen får dra si å så mycket hit och dit.
Trafikregler, alkohol, mörkerkörning och de där momenten får jag fullpott på. Om någon är hajj på dedär som ja inte fattar får någon hemskt gärna förklara det för mig så jag slipper känna mig dum i huvudet:)??


Kommentarer
Postat av: emelie, elliotts mamma o gravid me nr2

skönt att de gick bra hos mvc =) usch för de där järntabletterna- har sluppit äta dom än så länge men har en känsla av att hon säkert kommer säga nåt om de på torsdag när jag ska till mvc =/



Vi har köpt juniorsängen kritter i vitt från ikea, är får i gaveln =) jättesöt är den! De är smart tänkt av er, är exakt så vi resonerar nu me elliott. Lika bra o passa på o vänja honom nu, för sen när bebisen kommer har man o göra ändå ju

! hoppas allt är fint! kramis

2010-10-12 @ 17:52:03
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: emelie, elliotts mamma o gravid me nr2

de va ju smart tänkt av er o göra så me åkpåse =) JAg velar fortfarande lite. Jag tror iaf inte att vi ska ha nån till lill*n de första månaderna, vi gör som vi gjorde med elliott. HAn låg så skyddad i sin liggdel i vagnen under ett tjockt täcke, och sen va ju vagnskyddet för.. o han va nästan jämt varm så. Tror inte de ska va nån fara nu. O me elliott vet jag inte hur jag ska göra faktiskt.. men de lutar nog lite åt att vi kanske köper en åkpåse iaf som elliott får ha eftersom han sitter mer öppet- och sen om några månader- när de börjat bli lite varmare ute igen o så o de kallaste me vintern är över- då kanske han får ha en filt över sig o så får lill*n använda åkpåsen- men de blir ju inte förrän lill*n vuxit ur liggdelen.



Alltså jag kan ju inte på rak arm säga hur de varit med de där me juniorsängen just nu eftersom vi bara testat ett par nätter än så länge. Men natten till igår sov han jättebra, o sprang inte upp en enda gång (han brukar annars vara jättebusig så jag trodde de skulle bli ett riktigt spring) o sen på morgonen när han hade vaknat så låg han o mumlade lite inne i sin säng- då ropade jag på honom o sa att han kunde komma in till mamma, o då klev han ur sängen o gick in till mig själv =)



Men inatt vaknade han vid kvart över 2..men han satt ändå därinne i sin säng o väntade snällt tills nån kom o hämtade honom.



De kommer säkert att gå jättebra för er ska ni se, de blir kanske lite rörigt till en början..men sen ska de väl kunna bli lite ordning på de hoppas man =)



kramis

2010-10-13 @ 10:15:00
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: madde

Jag hade inte pluggat alls mycket till provet och kände mig som en idiot när jag skrev det för jag fatta typ bara hälften av alla frågor.. men jag klarade provet 59/65 :) men det där som du skriver om.. har inte en blekaste! :P



Körningen kuggade jag dock på men ska köra upp på måndag igen!

2010-10-13 @ 13:20:06
URL: http://mtjerneng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0