trött

Publicerat: 2010-11-22 Kl: 17:51:44 | I kategori: Allmänt


Jag är så trött.. SJUKT trött! Jag vill bara sova. Känner mig som en urusel mamma. Ska man må såhär trött i slutet? Jag gråter för ingenting och skulle kunna sova dygnet runt.
Jag orkar inte ens äta, vara trevlig....
Vårat liv känns allt för kritiskt just nu. Allt är för mycket!

Skänk gärna en slant till min cancerinsamling! Lite kan bli mycket. Länk finns här i vänstra spalten.

Ni människor som ligger på en utvecklingsnivå som en 3-åring men som är betydligt äldre behöver inte skriva eller yttra er till mig, för sånna människor tycker jag bara om som är så gamla.. Alltså 3 år.


Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Tack så mycket! Kram

2010-11-22 @ 21:25:04
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/
Postat av: Madde, Mamma till Melker

Du är världens bästa mamma Ruby, så ska du inte känna. Jag har inte träffat många som är så mån om sitt barn som du är med Milo och kommer bli med liten bebisskrutt i magen!



Jag vet att ni har det tufft just nu, men du är sjukt stark kvinna! Du är beundransvärd och världens bästa mamma. Kom ihåg det! Du får alltid slänga iväg ett mess eller nått om du behöver prata eller spy lite galla.



Tänker på er, styrkekramar!

2010-11-23 @ 06:41:53
URL: http://parfymfri.blogg.se/
Postat av: Emelie, med elliott och bebis i magen

fy vad jobbigt- allt på en gång =( hoppas att svärfadern blir på bättringsvägen snart igen!

2010-11-23 @ 19:30:02
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0