shopping med Anika!

Publicerat: 2010-03-26 Kl: 16:57:14 | I kategori: Allmänt


Idag åkte Milo och Jag till forum och mötte upp Anika. I kassarna hamnade bla. ett regnställ till Milo från didriksson. Superfint! Limegrönt/mossgrönt. Likaså gummistövlarna.
Vi hängde även på bibblans lekhörna som Milo gillade MYCKET! han byggde med stubbar och rev ner de. Han har börjat säga DÄR till allting han pekar på. Så gulligt.

Sedan åkte vi hemmåt och mötte upp Andreas på en fika och sen gick vi till lekparken och inveg regnstället i leran:)
Ikväll ska vi titta på lets dance-finalen fast andreas ska jobba så det blir en mamma/son-goskväll!

Imorgon ska jag jobba!

Nu ska jag städa undan lite.
kramkram


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej



Jag jobbar som servitris :)

kram Love

2010-03-26 @ 16:58:00
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Taaack Ruby, det var en rolig kööörv tycker jag :) // Oliwer

kram Love

2010-03-26 @ 18:20:24
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0