BVC

Publicerat: 2010-01-21 Kl: 21:42:40 | I kategori: Allmänt


Idag var vi på en liten tillväxtkontroll på BVC då Milo äter sjukt mycket mat. Då menar jag verkligen kolosalt. mer än mig typ. Han är alltid hungrig, blir aldrig mätt men ändå ser det ut som att ungen bara blir smalare och smalare. Benen börjar peta ut på stackarn! I vissa fall kan han vägra att släppa skeden efter maten och krypa runt med den i handen i en evighet. En gång hade han skeden i handen ända in till stan :P

Vi kommer dit och han väger 9250 gram och är hela 75 cm lång. Han har knappt gått upp något alls men där imot växt massor vilket gör att han ser smalare ut! Sen rör han sig tokmycket också!
Hon gav mig rådet att ge han lite mer fettig mat. eller ge extra smör i maten. Hon trodde att vi gav han för "lätt" mat vilket gör att han inte blir nöjd. Så mer fett ska göra honom mer mätt;););)

Nog om det!

Idag har vi även installerat vår nya TV. Efter mycket om och men så satt allting på plats. Kanaler bild osv:)
Annars har vi bara varit hemma eller jo JUST DET! Jag gick förbi min lärare i Samhällskunskap. Hon har ju inte satt betyg än så ja ville kolla hur allt gick med rättandet och hon visade mig mina uppgifter och allt hon rättat. Av 16 uppgifter hade hon rättat 11 st och på de uppgifterna hade jag fått VG+ och MVG så hon sa att om de andra fem ser lika bra ut så komemr jag absolut få MVG och som det såg ut nu så låg jag på ett starkt VG så hoppas hon gillar resten av uppgifterna också:) Annars kan jag iof komplittera!!!!!!!!!!
Detta gjorde min dag måste jag säga! Jag har haft det sjukt kämpigt med samhällskunskapen så, GO RUBY!

Nu ska ja sätta mig och slappa framför vår nya TV! Tack snälla mamma och andreas pappa för bidraget till den! Helt underbart!

 


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag tycker inte du ska ge honom smör (innehåller det farliga kolesterolet som lägger sig i ådrorna) ge olivolja i så fall, det innehåller lika mycket energi och fett av den goda sorten! Dåligt råd du fick på BVC!!!

2010-01-29 @ 02:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0