Sigge söker ny matte!

Publicerat: 2009-03-16 Kl: 08:39:42 | I kategori: Allmänt


Nu har vi bestämmt oss för att omplacera vår fina Sigge!


Labbe söker nytt hem! 

Vi är ett par som har beslutat oss för att omplacera våran Labrador retreiver, Sigge, pga tillökning i familjen och tidsbrist och allergi.

Sigge är en glad, social och älskad kille på 2 år som är i behov av både motion och en del aktivering, men han gillar också att slappa hemma och är en riktig kelgris!

Han är köpt enligt SKK's regler och har stamtavla, är vaccinerad, höftledsröntgad och är kastrerad.


Vi vill gärna ha kontakt med nya ägare efter omplacering.

Vi kräver även en viss ersättning.

Skicka ett mail och berätta vem du/ni är och hur Sigge ska passa in i erat liv!

Mvh Ruby och Andreas

[email protected]


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha aww, men det är klart man blir glad hallå, jag blev ju tom glad när mina gamlingar på jobbet skötte magen haha. Magen är viktig, så är magen glad är människan glad aight ;)



Haha men skoja inte, det är riktigt ballt faktiskt men det känns lite skumt när man knappt hajjat att det kommer en bebis ur magen snart, så blev man helt plötsligt ett mjölkläckande människa :P Igårkväll haha när vi skulle sova blev jag liksom helt blöt på armen av tuttkladd, det var också läskigt som fan :P Märks det att man inte är van eller :P?? Ursäkta infon föresten haha :P



Jag har typ 4 amningsbhar, varav två nog är rymliga :P 2 av dom sitter rätt tajt redan nu, så jag tror nog inte att jag kommer kunna ha dom sen, så jag får väll åka ut och shoppa sen när han har kommit så man vet att allt går bra och så mjölkmaskinen startar ordentligt :)



Jaa men eller hur :D!! Jag vill ha ut honom NUU, Seth har "bestämmt" att han ska komma på onsdag, och en annan kompis bestämmt på torsdag. Så vi får väll se haha ;D



Haft en bra helg? Kraam

2009-03-16 @ 09:12:01
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Ganska sorligt :(

2009-03-16 @ 12:23:30
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oiver ♥

Det blir ju säkert skoj för Sigge :)

2009-03-16 @ 22:11:46
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Nej vad sorgligt :( Sigge är ju världens finaste! Hoppas han får en fin matte och husse <3

2009-03-20 @ 12:33:06
URL: http://jacqueline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0