Har ju glömt att uppdatera 10-månaderskont...

Publicerat: 2011-10-19 Kl: 20:37:52 | I kategori: Allmänt


2011-09-16_14_27 (MMS)

Har ju glömt att uppdatera 10-månaderskontrollen som Lova gick på med pappa Andreas som är pappaledig nu :-) 9400 gram och 74 cm lång. Växer på längden som bara den gör hon. Hon var en mycket väl godkänd 10-månaders tjej som klarade läkarkontrollen. Lova kan säga "hej"hejdå"baaaa(banan)"mamma"pappa". Smart tjej dedär. Hon kan även krypa i en väldans fart. Precis som Milo gjorde. Han kröp över stock och sten utan några problem. Hon kan även gå med att bara hålla i en hand (i mig) och klättrar på allt gör hon också! Härom dagen var hon uppe på tv bänken. Milo är hennes största idol och att titta på kort får henne att kikna av skratt!!! Lilla fillefjonkan vad vi älskar dig!!! Tiden går fort vill jag lova Om ca 1,5 månader blir du ett helt år <3


Kommentarer
Postat av: Madde, Melkers mamma.

Han går i min klass i skolan, han fyller 27 nu i november, och han är sååååå himla fin, snäll, underbar och allt allt allt :D Han hade tydligen "spanat in mig" rätt länge haha, sen när det blev strul med Csn, då jag funderade på att hoppa av, då fick han arslet ur och började snacka med mig och på den vägen blev det :) Massa massa käääääär :)!

2011-10-22 @ 12:03:20
URL: http://parfymfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0