Tråkig sommar ???

Publicerat: 2011-05-21 Kl: 16:09:38 | I kategori: Att tala ut


Skit skit säger jag bara när vi fick reda på att våra boendekostnader ökat!!! Pengar som vi igentligen hade velat lägga på att göra något kul i sommar!! Det är ju såklart dedär jäkla räntorna jag snackar om. Vi har det ju rörligt på vårat lån.
Sen en annan sak är att kameran är trasig!!!! JAG MÅSTE HA EN KAMERA! Jag får ångest om jag inte fotar mina barn typ varje dag. Det är det...  Så inläggen kommer inte vara så bildiga framöver. Eller nya bilder dvs. De från mobilen är ju så sjukt grumliga.
Får helt enkelt försöka spara och inte lägga pengar på skit.

Milo mår mycket bättre idag men är inte helt hundra. När han är sjuk ser man det så himla tydlit på hans ögon. Gosebarn!

Lova ligger inte längre på ett och samma ställe. Hon tar sig fram genom att ål-rulla. Hon kombinerar det. Supersött. Men kan tyvärr inte filma det då KAMERAN ÄR TRASIG :P

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0