Bugaboo suflett!!

Publicerat: 2011-05-30 Kl: 21:06:36 | I kategori: Bugaboo Sufletter


I dag har jag sytt upp min första Bugaboo-Suflett! Blev riktigt nöjd för att vara första gången. Jag kommer sy i mån av tid och sälja mina sufletter. Jag kan även sy upp fotsackar till bugaboo för den som önskar i samma material mönster som sufletten.

Den passar både till bugaboo cameleon och bugaboo frog!!

Alternativ 1 är att du som är sugen på en suflett skickar ett eget tyg och kantband till mig och då tar jag bara betalt för själva jobbet.

Alternativ 2 är att du säger till om du är intresserad av en suflett jag har sytt och lagt upp här på bloggen, och då betalar du lite mer.

Priset beror på vad det är för material osv men för själva jobbet kommer jag att ta 300 kr + 24 kr i frakt!

Om du är sugen på en suflett kan du antingen skriva en kommentar här i bloggen elelr maila mig på [email protected]

Såhär ser alltså suflett nr 1 ut :)


Kommentarer
Postat av: FridaA

Hej! Har du sytt några fler suffletter?

2012-01-27 @ 22:16:58
URL: http://www.thisisfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0