Två gröna bilder <3

Publicerat: 2011-06-12 Kl: 19:53:53 | I kategori: Milo och Lova



Kommentarer
Postat av: Madeleine, Melkers mamma.

Sv:



Åh tack Ruby för din kommentar! Man känner sig lite osäker och lite skör när man är ensam förälder och bara vill göra det bästa, och "rätta" för sitt barn. Det är sjukt många som trycker på punkten att barnet ska sova själv så tidigt som möjligt i eget rum och egen säng. När Melkers pappa fortfarande bodde här var han supernoga med att MElker absolut INTE skulle få sova med oss, även fast jag velat det enda från början. Men nu är han ju inte här längre, och jag kan välja själv det som känns bäst :)Så vi fortsätter sova tillsammans, man ska ju passa på att njuta av tiden man har när barnen är små :) Det är ju också tryggast för Melker och för mig själv.



Tack för din kommentar som fick mig in lite på mitt eget spår igen, nu kan man sträcka på ryggen lite mer :)

2011-06-13 @ 09:47:15
URL: http://parfymfri.blogg.se/
Postat av: Madeleine, Melkers mamma.

Fina bilder by the way :) Vi träffades liksom sist när du var gravid, jag måste ju få klämma lite på Lovisen :)!

2011-06-13 @ 10:27:47
URL: http://parfymfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0