Dag 2

Publicerat: 2011-06-10 Kl: 23:03:56 | I kategori: 30 dagar :)


Min första kärlek:

ojojj...Varje gång man blir kär så känner man väl "att vi två för alltid" hahahaha.

Hmmm.. Hade lite olika killar på högstadiet som jag inte kan påstå att jag var sådär superkära i då de blev dumpade efter ett par veckor. Ena slutade jag bara prata med och den andra puttade jag bort när han skulle pussa mig efter innebandyträningen hahaha. Stackars pojk! Ledsen blev han!!!
Sen i gymnasiet blev jag tillsammans med en kille som hette Eddi. Han var jag väl kär i fast kan inte komma ihåg något alls från vårat förhållande när ja försöker minnas :P
Men vi var tillsammans i kanske 6 månader.

Så Andreas: Du är min första riktiga stora kärlek :) Det vet jag med största sannorlikhet :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

De ska bli roligt att följa dina 30 dagar, när du ska skriva om olika saker woho:)

2011-06-11 @ 09:48:03
Postat av: emelie

Från mig /Emelie haha =)

2011-06-11 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0