I <3 mina stövlar

Publicerat: 2011-07-22 Kl: 22:37:13 | I kategori: Allmänt



Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

hahah de är alltid kul att fota, seplar ingen roll vart man är :D hahaha! Jag har alltid med mig min kamera. Längtar efter min nya kamera, vill verkligen köpa en nu! Men de blir nog till nästa vår, tror jag vill lägga ner pengar på ls födelsedag och julklappar först :D de är roligare :D hahaha



Okej, hur har de gått idag? Jag har verkligen inge tips. Men förösk blande ner de hon äter i nån mat och se om hon äter då! De är så svårt när barnen inte äter. Hur är de med henne nu?! Går de åt rätt håll? hur länge brukar viruset sitta i?

kramar

2011-07-23 @ 22:04:33
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fint du fått de :) hur är de med lova nu då? Är de bättre i magen? Kramis

2011-07-24 @ 22:05:56
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0