Inskolningsvecka

Publicerat: 2011-12-16 Kl: 11:08:17 | I kategori: Milo och Lova


I måndags började Lovas inskolning på förskolan. Hon fick börja på samma avdelning som Milo :) De två första dagarna var hon hela dagar med pappa Andreas medan jag jag fick beta av de sista skoldagarna för denna månad. I onsdags fick jag vara med fram till vilan och sen fick vi vinka. Damen brydde sig inte ett smack.  Igår vinkade vi på morgonen och jag hämtade barnen efter lunch och idag är det Lovas första heldag helt själv. Jag ringde precis och kollade läget och allt hade gått jättebra och hon hade precis ätit lunch och skulle in på vilan.
Tur att hon har storebror med sig:) Milo har försvarat henne massor och vill helst inte att de andra barnen är närgågna :P

Själv här hemma har jag storstädat och nu ska jag slå upp lite skolböcker och bli lite klokare. Vi har precis gått in i en ny kurs som handlar om barns matematikutveckling. Riktigt intressant faktiskt.
I helgen ska vi mysa och sen blir det lite jobb för min del på söndag.

Nu får vi hålla tummarna på att det kommer lite snö så man kan få känna på lite julkänslor.

Kram på er alla, glada som bittra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0