Förskollärare

Publicerat: 2011-08-12 Kl: 10:37:16 | I kategori: Att tala ut


Som många av er vet redan så har jag kommit in på Södertörns Högskola. Där kommer jag att utbilda mig till Förskollärare i 3,5 år :)
Jag känner mig mer motiverad än någonsin. Den 25e Augusti börjar jag. Termin 1 kommer såklart att bli tuff då Lova kommer vara hemma till Januari, men allt är till för att lösas:) Det var tydligen vanligt att folk tog med sig sina barn på föreläsningarna om barnvakt skulle skita sig. Dock måste vi klura ut någon bra lösning inför praktiken i Oktober!
Nä..detta känns superbra! Så spännande!


Kommentarer
Postat av: Barbro Blixt

Lycka till! Nu vet Du iallafall vad Du ska göra dom kommande åren. Kram MO

Postat av: Barbro Blixt

Lycka till! Nu vet Du iallafall vad Du ska göra de närmsta åren/MO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0