Uppäten

Publicerat: 2011-04-12 Kl: 08:46:59 | I kategori: Allmänt


Idag eller rättare  sagt nu på morgonen känner jag hur det sticker till på min arm... DET ÄR EN MYGGJÄVEL! Då var det dags igen då.. förstår inte att jag , Ruby, kan vara så god?? Jag var nog det godaste dendär myggan hade smakat på för min ena arm är uppäten... eller ja.. blodig och prickig av bett. Han måste ha passat på inatt när jag låg och sov...

På morgonen laddade vi upp med den vanliga frukosten : Turkisk yogurth med hallon. Har börjat tillsätta kardemumma i också och MUMMA vad gott det är. Milo älskar det också. Superbra frukost som de små kan hålla sig på väldigt länge. Perfekt för den som går på förskolan.
Sedan degade vi framför playhouse disney och Lova körde lite gym innan Andreas skulle köra iväg Milo till förskolan. Idag skulle de iväg till skogen så i ryggan var det hallondricka och äpple nedpackat. Milo älskar verkligen ryggsäcken :)







Kommentarer
Postat av: mikaela - mamma till miliam &lillebror i magen <3

heej, nej de har ja inte fått :P nja lite nervös kanske men värst kommer nog bli när man väl är där:P

2011-04-12 @ 12:02:44
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine Blixt

Vilka duktiga barn!

2011-04-12 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0