sådärja!

Publicerat: 2011-04-26 Kl: 17:03:14 | I kategori: Allmänt


Nu har man plockat och packat här hemma idag!

Igår åkte vi till Norrtälje på min födelsedag och hälsade på Andreas mormor! Hon bjöd på nammnamm påskmat och jag blev bortskämd med presenter av hans snälla släktingar!! Inte illa!!!
Var dock rätt trött hela dgen då Lova hade festat på facebook på natten! ( Hon har börjat ha en vakenperiod mitt i natten och sålänge man lyser med mobilen är hon nöjd, så jag bläddrade igenom massa bilder på facebook  tills hoon nöjt somnade).

Som vanligt var det fint väder på min födelsedag :D Kunde inte blivit bättre!

Lägger in några bilder här nedan från gårdagen som dock bara blev på Lova, då kameran glömdes bort helt!!!

Boban kör morgongympa!



Sprattlar på golvet och myser i gammelmoster Jennys famn!


Kommentarer
Postat av: Madeleine Blixt

Lova blir bara sötare och sötare! Bra att hon kör lite morgongymnastik!



Kram Gammelmoster Madde

2011-04-27 @ 08:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0