Frullis!

Publicerat: 2011-04-13 Kl: 09:02:38 | I kategori: Lchf




Detta är höjdpunktens LCHF!

Min frukost som jag äter varje dag är: Turkisk yogurth med hallon och Kardemumma med en kopp kaffe med grädde!

- Så syrligt, så gott.
- Så fett och jag blir mätt!

Hurra! Vikten går neråt! Idag väger jag så mycket som 63,7 kg. Känns grymt! Jag har tappat 26 kg sedan December.
Vill du gå ner i vikt utan att banta och träna?
Ät efter LCHF så slipper du gaser i magen och får en jämnt och fint blodsocker. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

härligt Ruby grattis grattis :-)kram Emelie

2011-04-14 @ 15:44:20
Postat av: freja

hum.. man kanske ska haka på?

2011-04-15 @ 13:18:39
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: freja

ok, hit me! maila mig på [email protected] ..berätta lite snabbt vad man får äta, vad man ska äta, hur mycket, hur lite, allt sånt! jag förstår att grundidén är att man inte äter kolhydrater men har svårt att förstå hur man ska stoppa i sig allt fett!



godkänn inte det här - vill inte att min mail ska stå på nätet :)

2011-04-16 @ 00:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0