Dumma taxi!

Publicerat: 2011-04-24 Kl: 21:08:51 | I kategori: Allmänt


Idag har dagen gillats med födelsedagsshopping med min mor!
Det blev en kofta, 1 klänning, 2 par leggings och en söt topp!
Sedan köpte jag för mitt presentkort, underkläder, hårspray och lite bra att ha  prylar.

Men till det jag tänkte gnälla om.
Jo vi tänkte vara bekväma av oss och ta en taxi till arlanda på fredag då vi ska vara på flygplatsen ca 06.00 på morgonen.
Men vet ni vad?? (Eller kanske bara var jag som inte visste)... Man kan bara boka en bilbarnstol per bil!!???? Och sedan ahr de inte ens någon bilstol för Lova.. Utan då ska man ha med sig babyskyddet. Men det orkar man väl inte släpa på till cypern? Får man ens ha med sig det som bagage??? Någon som vet eller har tips på vad vi ska göra???
Vi kan ju ta arlanda express men åter igen så måste vi ju ta en taxi dit och då går ju inte det OM vi såklart inte bokar 2 st bilar vilket blir snordyrt!??
Hmmm... vad göra??? Gnälla på alla dumma barndiskriminerande taxibolag eller något!

Men men! I morgon blir jag 1 år äldre och det firas med att åka till Andreas mormor på påsklunch! Nammnamm kommer det bli! ¨

Adjö!

Kommentarer
Postat av: freja

woho! äntligen frisk från mitt halsfluss och ute i bloggvärlden igen <3 allt väl?

2011-04-24 @ 22:55:30
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hon får ju åka utan stol så ber ni chauffören att köra sakta och försiktigt? alltså till stan då.. kan inte er mas skjutsa då?

2011-04-25 @ 08:44:27
Postat av: Dessi

Grattis Ruby på födelsedagen, hoppas du haft en underbar dag! Kram Desirée

2011-04-25 @ 18:10:52
Postat av: madeleine

Grattis i efterskott!!! :) hoppas ni mår bra!



Kraaaaam

2011-04-26 @ 07:09:30
URL: http://mtjerneng.blogg.se/
Postat av: freja

har faktiskt kört igång med lchf! går bra hittills. försökte göra en paj igår men pajskalet blev verkligen inte gott ^^ vet du nått som blir lite knaprigare?

2011-04-26 @ 09:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0