sms inlägg???????????

Publicerat: 2010-09-09 Kl: 11:52:48 | I kategori: Allmänt


Ja förstår inte vart min text tar vägen n'r jag ska skicka sms inlägg? Någon som vet varför den inte kommer med?

Nå väl. Bilden här nedan på en tråkig väg så skulle jag berätta att jag var på väg till spec mödravården på sös för att prata om min förlossningsrädlsa efter Milo och hoppades på att få ett snitt beviljat.
Alla hade förvarnat mig på hur svårt det skulle bli för mig att få detta beviljat så ja hade laddat med massor av argument och återbesök inför detta möte och fick en kllump i magen när jag även såg att läkaren som skulle ge mig en bedömning såg ganska otrevlig ut och gammal. (Man ska inte döma, ja vet), men ibland blir det så. Men när jag knappt hunnit sätta mig så sa hon att hon hade gått igenom min journal och förstod min rädsla och hon tyckte inte att det fanns någon anledning att försöka övertala mig om något som jag inte ville gå igenom så hon godkände kejsarsnittet och bad mig lycka till och att det skulle komma papper om tider osv inom 2 veckor.

En tung sten har lättat från mitt hjärta kan jag tala om. Detta har varit en fasa för mig ända sedan Milo föddes, att jag skulle tvingas igenom en förlossning igen. Jag är för rädd helt enkelt för all smärta och att nästa barn också ska fastna osv.
Nu ser jag fram imot december att få bli tvåbarnsmamma och kan känna mig trygg i mitt val!

Tänkte lägga upp en magbild sen. En i vecka 26 med lilltjejen och en i vecka 26 med Milo för att jämföra:D

Kraaaam!


Kommentarer
Postat av: Madeleine von matmorsa

Vad skönt att det gick så "enkelt" !! You go girl!

2010-09-09 @ 13:58:50
URL: http://lchfmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0