Måste Milo äta själv idag?

Publicerat: 2010-09-21 Kl: 20:25:40 | I kategori: Allmänt


Dagen började med att springa med Milo i regnet till dagis för de skulle till skogen igen. Han fick äpplen och hipps svartvinbärsdricka med sig som "matsäck" :)
Efter det var det bara att ballra sin stora tjockimage till MVC.

Hjärtljuden på lillan låg på 156/ min tror ja det var som högst. Hon gillade inte att bli undersökt när barnmorskan skulle klämma och mäta utan körde sina karatesparkar mot henne :) Damen är än så länge antagligen  en stor tjej då SF måttet låg på 29,5 cm.
Mitt järnvärde hade gått upp till 111 utan att jag har tagit ett ända piller på flera veckor haha å det var ju bra! Allt annat såg också bra ut och inge mer protein osv ...............

Sen bar det av till Farsta trand där jag kulle uträtta lite roligt och det blev lyckat det med. Sen hem och hämta busungen på dagis vid halv 3.

På eftermiddagen har vi hängt hemma bara och Andreas kom hem tidigt idag.

När det var middagsdags blev det soppa och pasta till Milo och soppa till oss. Andreas sa "Måste Milo äta själv idag??? Kan inte du mata honom så det inte blir så kladdigt... Jag orkar inte städa idag" Då svarade jag: "Klart ungen ska få äta själv.... Jag städar om han nu skulle kladda så mkt, och så himla farligt brukar det inte vara"....
Detta resulterade i att när pastan var slut så hällde Milo soppan over huvudet och tyckte den passade bättre som hårmousse istället för mat........

Snyggt Milo, snyggt........Nu sover han som en stock....

I morgon blir det mattelektion! YEEY!







Kommentarer
Postat av: Babydjungeln - Tävling pågår

ha ha men såklart de ska äte själv!

2010-09-23 @ 11:51:23
URL: http://babydjungeln.se
Postat av: My

Haha, goooootta love it!

2010-09-23 @ 18:26:16
Postat av: Emelie, mamma till Elliott o gravid med nr2

hihi..sötbilder =)



de va en stor mage de, mitt mått va 26 när jag var i veckan..fast sen beror de sig ju lite på hur de ligger oxå..hoppas ni har en mysig fredag! kramar

2010-09-24 @ 20:36:48
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0