En grym dag!

Publicerat: 2010-09-16 Kl: 20:59:38 | I kategori: Allmänt


Dagen har varit grym och intensiv!

1. vakna, ge frukost till sötnosen Milo och gå till dagis! Milo skulle på utflykt till skogen så matsäck packades ner också. Milo gillar!

2. Jag går till mödravårdcentralen och lämnar morgonkiss. Urinvägsinfektion igen, men morgonurinet behövdes för att skickas iväg på odling.

3. Åka till forum för att köpa nya gummistövlar till Milo eftersom hans fötter växer om ogräs. Det fick bli ett par från Vincents skor som var lite fodrade också. PRIMA. Sen blev det en tröja och leggings till mig också.
Sen ringde Sandra mig och ville ha sällskap till Sickla. Hon hämtar upp mig i forum och vi går in på ON OFF där hon hade sitt lilla ärende och sen blev det thai-lunch! Sen ringde jag även ett samtal som är hemlighetsstämplat som förhoppningsvis kommer att kunna avslöjas om ett par månader! Håll tummarna!

4. Sandra körde mig till skolan. Där satt jag och pluggade en stund och sen fick jag privat matteundervisning av en superduktig kille. Inte utbildad men superbra på att förklara så nu har poletterna början plinga ner i min lilla hjärna;).

5. Möta en annan Sandra och gå och hämta våra söta barn på dagis. Ungarna hade haft en bra dag på dagis med skogsutflykt och lek osvosv:) Sen tog vi oss en tripp till centrum då vi hade paket från BUZZADOR att hämta ut:) Denna gång var det blöjor! Sen tog vi oss en snabbfika med Sandra och hennes dotter. Efter det gick Milo och jag hem och städade massor!:) Och sen fick Milo middag. (Rester från igår) som var abergine m tomatsås, fetaost och rotgrönsaker.

6. Natta milo.

7. Jag har pluggat geometri. Jag fattade på egen hand utan att be någon om hjälp! haha (Ruby börjar bli vuxen).

Perfekt dag:D

Kram

Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Haha jag hade inte köpt någonting innan hon föddes, viste inte kön så jag drog fram lite utav Adams första kläder eftersom jag använde mycket neutralt till honom och vagn köpte jag typ 1 månad efter om inte mer, säng fick Adam en ny när hon föddes så det behövde inte köpas och jaa bilbarnstol dåra men det köpte vi veckan innan hon föddes så det var väl det ända vi köpte innan :)

2010-09-19 @ 00:46:18
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

låter som en bra dag :D



sv:ja men kommunen hade inte fått in våra papper så dom antog att vi skulle betala max. men så mkt kommer vi inte att få betala. får hem papprena i veckan så dår får ja veta vad vi kommer att få betala :)



allt bra med dej och magen ? :)

kram

2010-09-19 @ 23:47:52
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0