Sjukstuga!

Publicerat: 2010-10-09 Kl: 19:42:40 | I kategori: Allmänt


Idag vaknade Milo med mer snor och mer hosta... Efter ett tag kom även febern in så han har verkligen varit jättedålig idag lilla pluttos men ändå rätt glad! Han kämpar på :)
Själv mår jag lite bättre från urinvägsinfektionen. Har bara sjukt ont i ryggen men magontet har börjat släppa iallafall. Men Milos farmor kom hit idag och höll oss sällskap och jag städade hela lägenheten vilket verkligen behövdes, så nu är våra golv rena och fina och vårat äcklliga avlopp i duschen är kliniskt rent! Kan ju säga att det behövdes göras rent där oxå:P

Sen åt jag och Milos farmor Pizza och Milo fick lasange utan ost:) Gottigottgott!

Andreas jobbar kväll idag, så det blir en kväll för mig själv och PS, I Love you på tv.

Nu ska ja klunka i mig tranbärsjouice!

Kommentarer
Postat av: emelie, elliotts mamma o gravid me nr2

skönt att de börjar bli bättre med uvi'n. Håller tummarna för att den inte kommer tillbaka sen när den väl försvunnit =)

jovars, underlig känsla kan man verkligen säga att det är..men så pass som de rör sig därinne så förstår jag om de knäpper till om lederna ibland..haha! hoppas ni har en mysig kväll! kramis

2010-10-11 @ 18:54:37
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0