Ja lever!

Publicerat: 2010-10-08 Kl: 08:28:35 | I kategori: Allmänt


Efter en lång natt på förlossningen så är man tillbaka. Bebis mådde superbra och var helt vild när de skulle mäta ctg:n. Jag hade dock ganska mkt sammandragningar och bebis låg väldigt långt ner (vilket ja anade).
Men till saken så hade jag åkt på en ordentlig urinvägsinfektion IGEN! Så de satte in pencilin direkt eftersom jag kissade blod. Stackars mig!
Andreas skulle varit ledig idag men så ringde de in honom idag från jobbet och snäll som han är så pallrade han sig upp och jag får kurera mig själv och Milo.

Milo mår lite bättre idag men är inte helt hundra så det är lika bra att hålla honom hemma.

Idag kommer vår nya vagn:D Min mamma skulle hämta den efter jobbet! NAJS!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men oj! jag ringer garanterat idag när jag får en lucka, måste kila till jobbet nu! ta hand om dig! massor med kramar

2010-10-08 @ 09:39:32
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Oj men stackars dig! Hoppas det blir bra snart nu!

2010-10-08 @ 11:34:52
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0