dagis, Mvc och bil!

Publicerat: 2010-10-12 Kl: 07:14:02 | I kategori: Magen med Lova


Idag blir det full rulle igen efter en veckas slappande med sin sjukling.

Idag ska Milo få gå på dagis. Det är skogen som står på schemat så matsäck ska packas:) Det lär nog uppskattas efter en veckas vilande för skrutten:)

Jag sKA bege mig till mvc för rutinkontroll. Igår trillade jag in i vecka 31! Tiden går verkligen fort nu!

Efter det ska jag sätta mig på bilskolan och plugga teori och köra lite bil :) Sen blir det att hämta skrutt på dagis!

Milo sitter nu och tittar på bolibompa och beklagar sig över att han har bajsat. När jag frågar om ja ska ta bort det skakar han på huvet och säger NÄÄÄEEH! så jag får nog ta tag i det där nu haha!

Uppdaterar sen ikväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0